Monday 19 December 2011

Gadis itu


sweetttttttttttttt


selepas 4 minit 41 saat ...

agak exaggerate tak bila aku cakap aku nangis bila tengok video nih ? mungkin aku tak akan "over feeling" bila lelaki tu tak tunjuk muka ikhlas dan gadis nama deena tu tak matured handle this thing . 

first thing yang terlintas dalam  fikiran aku bila tengok video nih , betapa indahnya islam menjaga  hubungan antara lelaki dan perempuan yang sah untuk berkahwin . korang pernah terfikir tak nak bercinta lepas kahwin since dunia hari nih dah sangat-sangat extreme dengan dugaan yang just not through physically but more to how you generate your mentality . 
"lelaki yang baik untuk wanita yang baik" ..
urm , deena nih gua akui seorang yang menjaga tatasusilanya sebagai seorang muslim . for sure ariff nih pun seorang lelaki yang baik kan ? lihat saja la the way he approach deena . sangat betertib . mak bapak mana yang tak nak menantu macam tu ?

actually , entry aku kali mungkin bunyik agak serious . tapi sebagai perempuan , i wish i can be like deena !

spread the love guys .
still rasa nak nangis.




No comments:

Post a Comment

meh sini kita duk komen-komen jap ^_^"